torsdag 1 januari 2009

Nyår

Jag hade en underbar nyårsafton.. :) Jag hade gjort iordning maten och tog med mig, så när jag kom så sa Martin "Nu kommer våran catering" haha!! Alla hjälpte till så bra, och anna var väldigt hungrig.. :) Alla verka vara nöjda. hade super super trevligt hemma hos Björn med mat, dryck, dans och spel :) sen drog vi in till stan och gick på monkiis fest på Salt och peppar, riktigt trevligt hade vi ;) Sen efterfest hos anna, eller efterkaffe kanske man ska säga, mys mys mys, och även att Anna har börja ta leg på killarna nu.. HAHA!!
Och som vanligt fick jag världens skrattanfall innan det var dax att sova, men det är ju så jag är :) haha!!!
Sov väl till två, sen gick vi och åt pizza, sen förbi björn en snabbis och hämtade Annas grejjer, nu är jag hos mamma och har fått middag, badat och myst med hunden!!

Idag bjuder jag på en gammal bild på mig och mamma, och jag är inte lik mig nånstans!! :D

/C

Inga kommentarer: