onsdag 14 januari 2009

God morgon!!

I natt sov jag bättre igen, somnade tunt halv ett, ett tiden. Sov ända till kvart över sju (Vad är det med tiden kvart över sju, har vaknat kvart över sju i flera dagar nu) Ska ta och bära ner alla julsaker som jag plockade ner igår.. Skönt att bli fri dom för ett antal månader... :) Sen vet jag inte vad jag ska göra, ska ringa Emma och höra vad dom ska hitta på idag?! jag satt och kollade på gamla bilder på mig och jag märker en så stor skillnad, för några år sen, var jag så liten, var ute och drack varje fredag och lördag, kunde knappt laga mat, verkligen inte baka, var osäker och hade inget självförtoende över huvudtaget, var riktig missnöjd med mig själv. Om jag jämnför det med mig nu så känns det som att jag har vunnit över mig, Jag går fortfarande ut och har trevligt med mina vänner, men tänker mer på mig själv, känner mig säker på mig själv och vart jag har mig själv, vart jag står. Jag är nöjd med mitt liv, har underbara vänner, underbar familj som jag är oerhört tacksam för! Näe nu blir det frukost och promenad.. bye bye

/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du kan se skillnad, de reser än upp ändå mer till skyarna och ger mer stolthet!
Otroligt nog är jag oxå där, ser mig själv... för 1½år sen hur kaos mitt liv va, hur jag i så många år levt i kaos och försökt gjort allt för att rädda mig själv...
Jag va bara sjuk helt enkelt,d har jag insätt och kommer säkert hamna där igen.. men vilken stolthet jag mig själv på... jag klararade mig!

Glöm inte att unna dig själv saker då och då:D
Jääääääääääätte kramen på dig goooooooooooooooodis vännen

Anonym sa...

väntade att du skuylle höra av dej, om vi skulle umgås, få bli en annan dag då..