torsdag 29 januari 2009

KINA

Hade en super trevlig kväll med mina arbetskamrater på kina, men vi hade världens suraste servitris... Hon suckade när hon skulle ta våran beställning, tyckte att det var jobbigt att dela ut allt dricka.. Och jag beställde friterad kyckling som hon ställde på en värmeplatta, men jag tog ner den för jag inte vill ha dom skollheta, Och då kom hon till bordet och sa "Ställ tillbaka kycklingen på värmeplattan", så man får inte ha maten vart man vill heller, så efter huvudrätten så ville vi ha efterrätt och då sa människan "Jaha, vet ni vad ni vill ha eller??? Sen sucka hon igen.. Fick tillslut efterrätt och kaffe.. Och jag vart sååå mätt, trodde inte jag skulle ta mig upp från soffan.. Så när vi skulle betala och sagt att vi ville ha en delad nota, så kom hon med en nota iaf, och då skulle ju alla betala med kort för att vara ändå mer besvärlig.. !! Den dära ska fan inte jobba som servitris, så jävla sur.. :) Efter maten stog vi utanför och skratta och höll på sen gick jag ner till Barista och mötte upp Anna som satt och fikade, och sen åkte vi hem till Anna.. hon fick ha bilen eftersom jag drack öl till maten :p
Nu ska jag ge tillbax datorn till Anna alldeles strax.. :D
Sov gott!
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

guuud, sååånt där STÖÖÖÖR en halvt till vansinne!!!
Du skulle dragit en kommnetar eller frågat henne om hon hade mens eller så...?

Usch bort med sura servitriser!!!