söndag 4 januari 2009

Året 2008

Jag ska försöka få ihop mitt år 2008!!

Januari- började jag blogga, levde ett helt vanligt liv och allt var på tip top!

Februari- hade jag 2 veckors semester, och väntade på Emmas bäbis.. men det kom ingen bäbis, även fast mamma trodde att det skulle komma på Emmas födelsedag.. Jag och Madde bokade en resa till Skiathos, fick ett tråkigt besked.

Mars- Kom den lille Bäbisen en Hugo, var hos Emma ganska mkt och myste med bäbisen.. jag var galen i one tree hill och tog de stora beslutet att klippa av mig håret, var på N:s begravning :(

April- klippte av mig håret, jobbade väldigt mkt denna månad kom jag ihåg, hade aloevera party.
Maj- Jag var uppe i östersund och var barnvakt åt barna, jag var på stan och fikade nästan varje dag, för maj månad var alldeles varmt och soligt.

Juni-var jag väldigt mkt med min kompis Madelene, såg på sex and the city filmen, firade midsommar med Emma c:o..
Juli- var i sthlm hos min bror med familj, väntade in min semester och bodde i sommarstugan med vilda.
Aug- Hade fortf. semester och bodde i stugan, reste med madelene till skiathos, ett underbart ställe, kan varmt rekommendera.. =) Fyllde 24 år.. vart jagad av en grävling och höll på snubbla över en räv.
Började jobba igen.
Sept-Back to life.. firade massa födelsedagar.. farmor fyllde 80 :) Var hos bror med familj och myste på :)
Okt-firade min älskade brorsdotters 7-års dag.. flyttade till Lucksta.. :)
Nov-Sthlm med mamma och bill, firade hennes födelsedag och fick för första gången träffa min älskade brorsdotter Leah, var rätt deppig denna måndag oxå, berodde nog på mörkret.
Dec- Pyntade för julen, älskar alla små tomtar.. planerade för Jul, hade jul hemma hos mig, och alla var nöjda..
Firade nyår, vilket var hur trevligt som helst och det är nog dagen på året som jag trivdes med mig själv bäst, och hade hur kul som helst.. bilder kommer.. =) Jag var helt enkelt bara så glad den dagen.
Rätt dåligt uppdaterat av mig, men det är bara inte så lätt att komma ihåg.












/C

1 kommentar:

Anonym sa...

"gomorron" sis! tänkte höra om vi får bjuda dig på middag idag ist när du vaknar? :-) imorgon kommer alla barna hema, så de va ganska skönt att få pyssla lite idag...vi hade så mycke tvätt så ja tror d aldrig tar slut *pust* Hör av dig när du vaknat! Puss!