tisdag 27 januari 2009

Hej folk!!

Dagen började tidigt, körde ut Anna på jobbet i Timrå, och efter det åkte jag till Farmor och fick frukost... Sen for jag till Maria och hälsade på i nya lägenheten och den ganska nykläckta bäbisen.. :) Hon vart jätte glad över blommorna jag köpte (köpte en blomgrupp med inslag av rosa) Och en rosa filt som det var inbroderat bäbisens namn och födelse... Sen for jag vidare till Bilhallen och dom provkörde bilen och kom fram till att det var bromsoken som måste smörjas och ev. nya bromsbelägg precis vad jag trodde själv oxå... !!
Var hemma resten av eftermiddagen, fick veta att det är magsjuka hemm ai byskogen så jag hoppas att barna piggnar på sig till helgen, för då ska dom ju vara med sin faster..!!! =) =)
Kvällen har jag tillbringat med far och hockey, Timrå vann med 3-2 trots dåligt spel!
Nu ska jag mysa ner mig i täcket och sova sova..!! Har inte flytat hem än heller, är kvar hos Anna, men har bakabstinens så imorrn måste ja hem och baka!!
Ha en trevlig kväll!
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

det är ju magsjuka i den här byskogen också ;)