söndag 25 januari 2009

Söndag!!

Jag har varit rätt trött och seg idag. Vaknade vid elva, men gjorde inte så mkt fören vid ett då jag och Anna inte höll på att hitta bilen, för den var täckt av snö.. hallå, ska det inte sluta snöa snart? det är ju sjukt mkt snö här, har ju lovat att lägga ut bilder på snön men har inte knäppt nå kort än.. Det lär ju vara dessmer snö hemma hos mig.. !! Och när vi skulle bege oss på Biteline så var den en stor snökant som var ungefär lika hög som hälften min bil.. hm!! Det kom en gubbe och hjälpte oss och sparka bort snön med fötterna, för här finns det då inga spadar (Ja storebror jag vet att du har sagt åtaliga ggr att jag ska skaffa en och ha i bilen) Vi kom ju iväg till slut som tur va... Och efter Biteline åkte vi och hyrde 3 filmer(Another cinderella story, Mumien och tings ew lost in fire) och köpte massa godis..Hem ochsåg film.. och jag gjorde tacogratäng.. mums!! Sen åkte vi ut till mamma min och drack kaffe, och Zeb hunden vart tok förälskad i Anna.. Så nu är man dumpad oxå.. haha!! Nu ska ja snart hoppa i säng, för imorrn ska jag skjutsa Anna på jobbet sen ska jag vidare på Möte med alla mina kollegor och chef!!

Hej så länge!!
/C

Inga kommentarer: