lördag 31 januari 2009

Lördag!!

Jo tack då har man fått börja känna på hur det är att ha familj då, 07:10 kom Emil och väckte mig, men han sa att jag fick sträcka på mig en stund om jag ville.. och visst det gjorde jag till 07:50 då min vän Emma ringde och tyckte att jag skulle vara vaken (hon jobbade idag).. Klev upp tillslut och gjorde iordning frukost till oss. . . Sen mös vi på här hemma till Elva, sen åkte vi på Barnens hus och jag köpte ett mobilsmycke till maja (ett lyckotroll) och en sats med en låssasmobil och en bilnyckel med larm till Emil för det ville han ha JÄTTE mycket. Sen for vi och hämtade farmor, och vidare på Drakborgen.. och naturligtvis skulle batterierna i min kamera ta slut just när vi kom innanför dörrarna.. !! SUCK! Fick lunch där av Mamma/farmor sen ville hon köpa nåt åt barnen oxå så den gången fick Maja en nallebjörn och Emil en till grävare..!! (Har han hundra tusan i samlingen nu?) Vidare till mor och jag lämnade barnen där så jag fick åka och handla maten i fred, hämtade upp barnen och vidare hem till mig och gjorde iordning middagen (tacos) Och till middagen var även Emma, Fredrik och Hugo inbjuden, Super trevligt, Barnen var helt galen i Fredrik och Emma, så jag passade på att plocka iordning i köket och förbereda våran efterrätt (marängsuisse) :) Sen var det spring spring spring tills Emil sa "Carro kan vi inte få lägga oss nu?" Faster glömde bort tiden, klockan var då 20:10, Så jag satt på cd:n om Bamse åt dom och nu sover dom sött min prins och prinsessa.. och Emma med fam gick just hem och jag ska ta och plocka ur diskmaskien och koppla in tvn som Fredrik ställde på min garderob... och just ja, ni vet min vän Anna, hon är bra söt hon, pratade just med henne och då sa hon " DU kan inte du sova hos mig i morrn natt?" Jag tror hon saknar mig lite, men iofs tyckte jag oxå att det kändes konstigt att sova själv.. heh!
Näe nu ska jag ladda upp lite bilder, fixade nya batterier till kvällen!
Men jag är nöjd efter en kväll med mina allra käraste :p
Ha en trevlig Lördag kväll!
Maja och Emil tar igen sig efter en lekdag.


Även att jag hittade dom såhär vardagsrummet, fort fram med kameran, är det inte syskonkärlek så säg!

Freddan och Maja

Emma och Emil

Hur sött är det inte? Emil tog Hugos pipmugg och gick och gav han vatten!!

Hugo!!
/C

Inga kommentarer: