fredag 30 januari 2009

Maja och Emil

Är hos sin fastor nu (Ja Emil kallar mig för det), åkte och hämtade dom i Borgsjö och det första Emil säger när vi åker iväg.. " Vet du Carro, jag har saknat dej jätte mycket, och farmor Anka me" Är det inte så man smälter? Sen pratade vi om allt mellan himmel och jord i bilresan hem.
Sen hade vi lite fredagsmys och 20:50 slängde jag dom i säng, jag läste Mamma mu (ja om kon och inte om min svägerska/deras mor) och nu har dom lega och lyssna på ljudcdn till.. och jag sa god natt och då säger Emil " Fastor, sov gott älskar dej" Åh han är så söt men vad är han gjord av? :) Så söt.. Maja har blivit så stor, hon är så vuxen och hon är min alldeles egna prinsessa.. Och imorrn ska vi åka och leka på Drakborgen och sen lunch hos Farmor (deras).
Nu ska jag äta kex och vitlöksost eftersom jag inte ha hunnit äta middag, så är jag super nyttig till kvällen .. haha!! Näe nu lite tv!! /C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Som jag både njuter å längtar efter mina barn! Lätt schittso känsla!

Tack för detta! Vi behövde verkligen lite tid ensama å rå om oss... Bara jag å Mannen...

TACK!

Älskar dej!