lördag 3 januari 2009

Rätt förvirrad... :)

Jag undrar fortfarande varför jag döpte gårdagens inlägg till Måndag?, menad nog Fredag, men det var väl för att det hade vare nyår och allt.. hehe!!
Idag sov jag för länge, ända till 16:15.. Då vare bara att hoppa i kläderna och stoppa tandborsten i mun och fara ut till sommarstugan där jag skulle få middag, med pappa, lillemor och farmor, riktigt rikigt trevligt!!... Till förätt fick vi en tallrik med seranoskinka, brieost, oliver, passionsfrukt, färska fikon och sånna dära pinnar man äter.. Till huvudrätt fick vi ugnsgjord öring med potatis, sallad och urgod sås.. :) Glass och Hallon som jag plockade i sommras med kaffe till efterrätt, och eftersom jag körde så fick jag ingen Dooleys... :(
körde hem farmor vid nio och sen vidare till jobbet... Imorrn ska jag sova halva dagen, och bara ligga i soffan tror ja.. orkar inte med så mkt när ja jobbar natt..!! Men jag saknar Hugo...
Nu ska jag titta på tv och se om det är nå bra på tv, men det är de ju aldrig på helgerna... :( Ha en trevlig lördag!! Puss på er/C

1 kommentar:

Anonym sa...

du är inte ensam om att vara helt dagvill efter alla helger sis! :-) me too! pussokram /aoki