torsdag 8 januari 2009

Hemma

I mitt vardagsrum stinker det jenka... ni vet tuggummit som fanns, för det finns väl inte längre?för jag har kletat in mig i heat lotion!!
Jag har suttit och kollat på massa bilder på fb nu.. :) Det var en kväll i somras som inte var som alla andra kvällar, vi var 3 tjejjer som visst var för uppklädda, vi åt middag hos mig och drack vin och drinkar, sen när vi kom på en fest sa en viss kille att vi var alldeles för uppklädda, men han var rätt mobbad och skulle ta igen de på oss, men det gick inte så bra eller hur Madde och Camilla!?!? haha!! Jag var dum ihuvudet för att jag hade vare tillsammans med en kille som hans syrra var kär i när jag var 13 år.. det fick jag sota för 11 år senare, Madde fick skäll för att hon hade vare tillsammans med nån som inte var nån snäll?!? Camilla fick skit för att hon , ehm, det kommer jag inte ens ihåg.. Slutade med att 3 tjejjer som asgarvade åt en fjantig kille.. hade den roligaste kvällen ever.. HAHA!!
Det gör vi om va?


Och jag vill oxå säga att jag saknar min madelene massa massa, för hon har flyttat ifrån mig, Milla har jag iaf kvar i stan, happy me =)



/C

1 kommentar:

Anonym sa...

klart vi ska göra om de my love!!!!