fredag 16 januari 2009

hey!

Jag har så super trevligt här hemma hos min Sara, kom hit halv sex, och har fått supergod mat, fick pasta med en sås( curryfrästa grönsaker med räkor och grädde) Hur gott som helst. . Min sara hon kan hon =) Sen till efterrätt fick jag 2 irisch coffe!! Vi har kollat på let´s dance, och jag är glad att den där sura atleten åkte ut.. Nu ska vi öppna flaska vin nummer två, och vi är redan lite fulla, och ska nu ge oss in på guitar hero, men jag har kommit på att jag är bättre på det när jag är halv full.. :) Och jag har hunnit med att gosa med Elias massa oxå, han är så söt.. och han är lätt oxå :) Nu blire mer vin och mera prat och gitarr, ganska komiskt att jag inte har känt sara mer än 2½ år, men ändå känns det som vi har känt varandra sen vi var små :) Vi är ju så lika =) Näe nu har jag inte tid med er nå mer!!



Sara och Elias.

Elias med sin pappa

/C

Inga kommentarer: