måndag 12 januari 2009

Vad är det för fel på mej?

Varför sover jag inte på nätterna? Gich och la mig strax innan tolv igår, klockan 2 var jag fortfarande vaken... Somnade och vaknade 5, somnade om till halv åtta.. Klev upp och pratade med anna i tfn och la mig igen och klev upp tio.
Men jag har aldrig någonson haft problem med att sova på nätterna, bruka somna när ja kryper ner under täcket, och vakna när min kompis Sara ringer, eller när klockan ringer.. :) Eller så vaknar jag mellan 10-11 :p Nu väntar jag på att Sara ska ringa, sen ska jag fika och vara GLAD hela dan :)
Hej hopp!/C

2 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Kan det ha att göra med att dina tankar är någon annanstans???
Eller har det å göra med att du jobbar natt/dag å inte hinner ställa om?
Eller så börjar lilla gumman bli äldre... *skrattar gott*

Kram kram

Mamma-Mu sa...

Jo vi är krya... Maja hade nog bara ätit för mycke i lördags å för fort å inte tuggat maten vilket blev tydligt när det kom upp igen...
Annars är det "lugna gatan" hemma hos oss..
Igår tog vi ner spegelväggen som förra ägarna av huset lämnade i v-rummet, fick upp två tavlor å det gjorde stor skillnad!

Roligt när så lite kan göra så mycket!

Kram Banan