söndag 25 januari 2009

Knäppfan!

Eller som jag bruka säga, take it or live it!! hah!
Haft en super trevlig kväll hos Verre, hon gjorde supergod mat och efterrätt, sen vart det guitar hero för ovanlighetensskull =) Och massa prat. Hon vart jätte glad över presenterna =)! men måste säga att när vi skulle åka härifrån så tyckte både jag och Anna att det lucktade kattpiss här så jag vet inte om Vilda ska markera nåt eller vart hon har kissat.. det har aldrig hänt förut.. hm!! Så nu när jag kom hem (till anna) från "krogen" så torkade jag alla golv. Duktig jag!! Det har varit lite mkt för mig så kan inte rikigt andas ut än.. Men det är lika bra att låta det ta sin tid, Min storebror sa till mig "Man får vara ledsen, och det är viktigt att man är det oxå" Nu känns det som jag bara babblar!! heh! Men det är ju min blogg så jag skriver vad jag vill.. HAHAH !! God natt! /C

Inga kommentarer: