måndag 12 januari 2009

......... :)

Har precis pratat med min svägerska i telefon, och vi har bestämt att sista helgen i januari så kommer Maja och Emil till mig över helgen, det kommer bli supermysigt.. var så länge sen jag träffade dom... Och eftersom Maja och Emil tycker om min vän Emma så mkt (Hugo och Fredrik oxå för den delen) så är det ju toppen eftersom vi bor så nära =)... Vi ska mysa, leka på lekland.. hälsa på farmor och bara ha en trevlig helg.. Sen i februari ska jag åka upp till dom och bara vara (när jag är uppe i byskogen så är det precis som man laddar på batterierna) Så himla mysigt där!! Håller med mimmi om att det är en himla fin stad. Vet ni, jag börjar få 25 års kris tror ja... Kan man ha de? ja de kan man..!! =) Jag kan! heh! Näe nu ska ja jula ut julen öven fast jag inte får. hehe! Ha en trevlig dag!
Sköt om er!/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Mina älskade små skitungar.... *ler*

Kram