lördag 17 januari 2009

Anna!!

Min kompis Anna är bra söt hon, hon åkte härifrån för 15 minuter sen, nu är hon hemma och ville att jag skulle komma in för lite tjejmys :) Söto!
Haft en super trevlig kväll med Anna, Verre och Jonas, och alla var nöjda över maten.. Dom tycker att jag ska öpnna fik! heh! Jamen det skulle vara trevligt, men skulle nog lessna efter en vecka.. Vi åt som vi aldrig hade sett mat tidigare, provade klänningar och SKRATTADE som aldrig förr..!! såg på körslaget och discovery.. :) Nu har jag just kört igång diskmaskinen, och ska packa en väska och åka in till Anna gumman!! =)


/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Värsta myyyskvällen jue! Sånt här MÅSTE vi göra minst två gånger i månaden! :)

haha! Jag ser fan helt snurrig ut på kortet.. :S Du är vacker!

Sed snart!
Puss!

Anonym sa...

hej! det är toppen att du har så fina kommpisar och att ni kan ha kul puss