söndag 18 januari 2009

Jag och Anna

hade en super mysig kväll igår med Anna, fick te och macka när ja kom, men vi var rätt trötta så vi gick och la oss i sängen runt tolv och kollade på massa robert gustavsson, höll på att skratta ihjäl oss, jag somnade mitt i allt, men vart väckt av att nån ringde på annas telfon och surrade ihjäl sig, men somnade gott om och vaknade väldigt utvilad halv elva, kankse ska sova hos anna oftare, hon har hur mysigt täcke som helst.. :) Fick lyxfrukost, bacon och äggröra :) Sen begav vi oss ut till Annas mamma och hälsade på ute i Njurunda, och fick kaffe och husvisning.. :) Efter det tog vi oss en powerwalk runt sidsjön.. avslutade sidsjön med ett besök hos Bessem och Johan, var ju år och dar sen man såg dom. Sen lurade anna med mig på big boy, suck, jag som hade vare så duktig idag och var så sugen på avokadosallad, får äta de en annan dag.. !! Avslutade dagen med ett besök hos mitt andra hem, Mamma.
Haft en jätte bra dag, och under promenaden vart den ännu bättre.
Tack Anna!
Nu ska jag hoppa i dushen och göra ansiktsmask och hårinpackning, för jag fryser som fan, kom och värm mig !!!!!!! Bbbrr!!
Bilder kommer senare, då jag inte fått dom av Anna än.
Ha en trevlig Söndag!!/C

Inga kommentarer: