lördag 3 januari 2009

Måndag!!

I morse var min katt till salu, när jag kelv upp hade hon vänt upp och ner på hela lägenheten, rivit ner allt jag hade i vardagsrummet, min fina vita lilja som jag fick av pappa, så den hade gått av.. DUMMA KATT jag som älskar liljor.
Sen mitt tomteträd men som tur hade det inte gått sönder, mattorna i hallen var helt upp och ner, och sängen i gästrummet var uppbäddad.. tror ni som jag att den katten har för mkt överskottsenergi?, men hon ska ändå inte få gå ut fören till våren, kan ju inte slänga ut na i snön, även fast jag hade god lust i morse...
Gjorde mig klar och hämtade Anna och vi for på stan och fikade/åt lunch, Verre kom oxå, vi skrattade och pratade om nyår och hade riktigt mysigt, gick in på Zara och hittade världens sötaste mysfleece set till Hugo.. :) Sen for jag hem och städa och sov, avslutade mitt soiala liv med en fika hos mor...!! nu jobbar jag... till 8 imorrn bitti!! sen ska jag sova sova sova, sen middag ute hos pappa i stugan!! /C

Inga kommentarer: