måndag 19 januari 2009

Det är så härligt att känna sig uppskattad.

Var idag på mitt gamla jobb, strokeenheten på sjukhuset, och alla var så glada, trodde att jag skulle jobba med dom, men så var inte fallet, men väldigt kul att dom hade önskat det, skulle gärna jobba där, men det är ju lite svårt när jag jobbar 96% på mitt vanliga jobb som assistent!
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp min syster för lite middag hemma hos mig, jag gjorde kycklinggratäng med grönsallad till.. gott.. sen pimplade vi kaffe och kedjeräkte, som vi alltid gör. Nu har jag släppt av henne hemma och är hos Anna, vi ska se på film och Anna ska bjuda mig på varma mackor nu.. Sen ska jag sova här.. Med det mysiga täcket, remember?! hah! Och min bil Anton som han heter, är trasig, det började lysa en motorlampa på vägen hit så nu måste jag lämna in den och få den fixad.. :) Eftersom jag bor i arslet på gud så är jag i väldigt behov av bil, får fråga mamma om jag kan ha deras så länge. Annars har ja inte så mkt att komma med, jobb imorn med, Och mammas ska bli permanentad av anna oxå :) Ha en trevlig kväll, nu ska jag och anna mysa ner oss framför tvn/C

3 kommentarer:

Mamma-Mu sa...

Inte visste jag att arslet på gud var så fint... Då vill jag oxå dit sen... *skrattar gott*

Såg att du hade ringt igår men har av förklarliga skäl... Kräkbarn... Inte ringt upp...

Kram kram

Anonym sa...

Haha du är så rolig och gullig!

Anonym sa...

tack för maten sis!hör av dig nåt, får ja höra hur de går me mammans hår :-)