onsdag 7 januari 2009

Utmärkelse nr 3

Åh! vad glad jag blir, har fått min tredje utmärkelse av min svägerska och nu ska jag utmärka 7 bloggar :)

Madde -för att hon just kommit tillbax till bloggvärlden och det är jag tacksamför.

Anna- för att hon är en av mina äldsta och bästa vänner.

Mamma-just för att hon är Mamma.

Milla-för att hon är den hon är.

Michaela- för att hon har en allt i allo blogg, och dessutom får jag himla bra recept av hon.

Petra- för att hon är nygift, och för att hon kanske ska börja blogga igen??

Mimmi - får en tillbax, fast det nog inte funkar så.. men hon är värd hundra minst.. för att hon är så bra på att vägleda mig när jag går vilse i livet, vilket händer lite då och då!!
/C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sötis !! :) Massa kärlek till dig!

Anonym sa...

ÅH! Tack söta rara du =))

Anonym sa...

tack gummamn!!Jag har fått utmärkelse av dej förut.. men hur lägger jag upp dom på min blogg?? tack.. love