lördag 17 januari 2009

Lördag!!

Hade som sagt en supertrevlig kväll igår, gick och la oss klockan två, och vart väckt av Elias runt åtta.. :) Sen fick jag resterna av gårdagens middag till frukost, och det tackade jag inte nej till!! =) Innan jag skulle fara så tog vi en promenad i nacksta.. Åkte förbi Verre och pratade och drack kaffe innan jag skulle hem.
Nu har jag duschad, sminkat mig och förberett maten och efterrätten.. får nu främmande av Anna, Verre, Jonas och Karro (verres storasyster) och jag ska bjuda på laxgratäng med kräftskjärtar och räkor, och till efterrätt blir det en fryst mangotårta Mums!! Så nu ska jag fixa det sista, sen blir det mys med mina vänner resten av kvällen!! =) Ha en trevlig Lördag! /C

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja täääääääääääänk om jag ahde vart med...
Då hade jag köpt med mig en pizza:D
haha
hälsa tjejerna o jonas från mig...
O gratta i förskott!

Ha så skoj!
Puss o kram till alla er godingar