onsdag 21 januari 2009

Onsdag.

Satan i helvete vad trött jag var när jag kom hem från jobbet, helt död!, la mig på soffan och sov en timme, sen ringde Anno och väckte mig och sa att jag hade fått semester i helgen.. weeiii, så nu blir jag långledig ända tills på tisdag kväll =) skönt! pratade med dom på bilhallen(citroen) om att motorlampan lyser, men dom trodde att det var luftvärmepumpen som behövde bytas.. och att jag kunde köra bilen ändå.. så ska lämna in den på tisdag, och då skulle dom försöka fixa en lånebil till mig oxå, lite långt att gå från Lucksta till stan, eller jag hade ju lånat mammas bil men det är bättre med lånebil så att inte mamma blir utan.. :) Nu sitter jag och kollar på handboll på tv, ska hoppa in i duschen för känner mig inte ett dugg fräsch.. Men måste berätta en rolig sak som hände på sjukhuset... hehe! Som sagt har ja jobbat där tidigare, och en av tjejjerna hade inte hejja på mig, så jag gick förbi henne för jag såg henne inte, och då ropar dom " där är hon ju, carro.. kommer du ihåg henne, hon går ju där" hah! Kändes som jag var nån kändis eller nåt.. hehe! Det var ju bara jag en helt vanlig tjej som jobbade där ett tag.. Trivdes superbra med alla men lönen var ju inte den bästa..!! Tilloch med sundsvalls kommun betalar ut bättre.. heh!

Näe nu ni ska jag hoppa in i dushen..så får vi se vad kvällen erbjuder.. återkommer!!


BJÖRN OCH MARTIN-Eran Blogg är skum, det funkar inte att gå in på sidan :( Överbelastad!? :P/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej dar, har kommer en liten halsning fran down under, vi har de bara bra,, bloggen e skumm. du far anvanda http://lofqvist.wordpress.com