fredag 30 januari 2009

Sötnos!!

Efter jag hade skjutsat anna på jobbet i morse, så fick jag frukost ute på Alnö.. Sen åkte jag hem till Emma, äntligen fick jag mysa med Hugo då han har varit kräksjuk tidigare i veckan, Har saknat han såå mkt.. Jag fick massa kramar och pussar av han.. Snäll han (Och för er som inte har läst min blogg, så är Hugo en go och glad liten kille på snart 11 månader) Sen gick vi ut på en promenad med Hugo i pulka.. :) Sen fick jag lunch, pasta carbonara av mamma Emma...lika gott som vanligt!!!
Nu ska jag ta och bege mig till mor och byta bil med dom då mina bromsar tjuter.. sen bär det a till Borgsjö där jag ska möta upp bror med familj och sen tar jag med mig barnen hem till mig.. :)



Gladaste Hugo i pulka.
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha. han ser ut som maggie simpson i den där pulkan :D