onsdag 31 december 2008

Jag har inte så mkt att komma med

För dagen igår så sov jag till tre sen gjorde jag ingenting, åkte förbi Anna vid sju och sen till mamma med familj och fikade innan jobbet.. (mamma hade fått tårta som jag fick smaka, den var supergod,, eller smaka och smaka jag fick tillochmed 2 bitar)
Imorrn är det nyårsafton eller det är de nu redan, Jag ska hem och sova till minst 2, sen blire att göra sig klar för kvällen, ska ha min klänning som jag köpte från Usa, som jag inte har använt än.. :) och igår när jag och emma var på stan så köpte jag glittersprej guld, så det blir nog fint till mitt mörka hår, eftersom jag ska fira nyår med minst två kameraälskare så lär ja inte slippa undan bildern hehe.


Här är klänningen iaf, och nu vill jag önska alla ett gott nytt år!/C

Inga kommentarer: