söndag 4 januari 2009

Gud vad jag har längtat efter sommaren idag.

Kom ut till stugan, och det första jag sa till pappa var, jag vill ha sommar nu.. :) Sen började jag pratade med Farmor om hallon.. ååhh vad jag vill ha sommar nu... Sen var jag ute och knäppte kort med pappas nya kamera, så kom jag in och sa Pappa jag vill verkligen ha sommar NU -*suck* ja du har sagt det 5 ggr nu (dom andra 2 ggr kommer jag inte ihåg)
Min kompis Hanna, säger alldtid i september, Nu vill jag ha sommar, men ja bruka tycka att vintern är rätt mysig oxå.. :) Men inte nu.. jag vill mysa, bada, planera blommor, bjuda folk på middag på min balkong.. dessutom till sommaren ska jag ha 25 års fest ute i stugan hi hi .. Bara 7 månader kvar snart :) eller är det 8? Hur som helst är det i aug... Jag är lite YR!!hihi!!/C








/C

Inga kommentarer: