torsdag 8 januari 2009

Torsdag!!

Idag tog jag sovmorgon... sov som en stock i natt, vaknade inte fören halv tolv.. gick ner i tvättstugan och körde igång en maskin, kände mig ganska bra i ryggen ändå tills jag böjde mig ner och fyllde maskinen med tvätt :( Så blir hemma denna natt med.. men det är betydligt bättre igår, heat lotion hjälper nog till ganska bra, haft ett långt samtal med min fina vän madelene nu.. Måste som måste berättas och lyssnas på, nu när hon tog sitt pick och pack oh flyttade ner till sin kärlek!! Men hon kommer hem snart, och då ska vi kramas och surra och dricka massa massa kaffe :) Nu ska jag fortsätta tvätta, och senare på eftermiddagen ska jag ta mig till Pernilla och dricka kaffe och klappa på magen :) Nu har jag bloggtorka, kanske återkommer senare!!

Have a nice day /C

Inga kommentarer: