tisdag 20 januari 2009

Tisdag

Sov gott i natt hos anna trots att vi avslutade kvällen med världens mysko dokumentär, handlade om en man som var 34 år och var oskuld, så han skulle bli upplärd och tappade oskulden på denna klinik, men jag tyckte det var så pinsamt, då han var naken och gjorde saker med en tant.. blä usch! Så både jag och Anna låg och skrattade åt han.. :) Var rätt död när jag vaknade i morse, Efter jobbet åkte jag och hämtade mamma och begav oss till annas jobb och mamma fick sin permanent... Och jag satt och gäspade i 3 timmar, är nu åter hos anna och ska få midag, sen ska vi lägga oss i sängen och kolla på tv innan det är dax att sova igen, sover så bra här, tror jag ska flytta in :D heh! Nu blire mat, sen jobb imorrn igen.
Ha en trevlig kväll!

/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Vi såg oxå denna dokumentär!
Märkligt att han inte tordes visa sej naken för någon innan men när kamerorna var på då gick det minsann bra...
Å den där lilla nakendansen han gjorde sen...

Säger som Mannen: "Stig-Helmer"

Puss å kram!