tisdag 13 januari 2009

Myskväll!!



Idag efter jag satt upp gardinerna och fixat så for jag hem till Verre och fick middag.. gott :) Sen kom Anna och vi skulle ut på promenad, men vi bara surra och surra så vi glömde bort tiden, kvart i tio var klockan när jag åkte hem... heh! Helt sjukt, känt verre i 11 år och Anna i 20 år i år.. heh!! Har gått ner 3 kilo sen nyår, måste äta bättre, har nog mkt med att göra att jag inte sovit riktigt, och ätit dåligt, och jag kan lova att det syns i mitt ansikte.. så nu har jag tvättat av mig sminket och sitter med ansiktsmask... Imorrn vet jag inte heller hur det blir med jobb, återstå att se vad dom säger... ska kanske träffa milla en stund på dan, mer vet jag inte!! Nu ska jag plocka lite här hemma, men först ska jag visa en bild på hur det vart i vardagsrummet med gardiner och nya lampor.




Julbild!

Efter jul!!

/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh va fint det blev :) Puss puss!!

Mamma-Mu sa...

Fint! Super fint!

Kram kram krma