fredag 9 januari 2009

Fredag!!

Sov inge bra alls i natt, somnade klockan 3 vaknade kvart i fyra, och då var jag pigg.. Hm.. Men lyckades somna om och klev upp runt elva.. Och det värsta av allt var att jag vaknade av världens mensvärk :( Efter en dusch och alvedon/ipren så kändes det lite bättre, åkte hem till mamma och skulle gå ut och gå med hunden.. men då var inte hunden hemma.. Så ja kokade lite kaffe där och just när de var klart så kom dom hem.. men nån promenad vart det inte... heh! nu snart ska jag få besök av Jonas och Verre, ska bjuda dom på en gratäng med päron och fläskfilé och pannacotta till efterrätt.. :) Jonas ska installera min diskmaskin oxå. Imorrn ska jag vara med min Anna, ska försöka sova hela natten i natt oxå.. :) Nu ska jag förbereda maten.. hörs mer senare!!

Ha en trevlig Fredag.

/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! hoppas att maten blev bra.
ha en trevlig kväll kram

Mamma-Mu sa...

Vacker!