torsdag 22 januari 2009

Tjooheeej!!

Hej alla nyfikna :p hade ju tvättstuga förut, och gick upp till Emma och skulle mysa med Hugo men han sov tills ja skulle gå hem, kul kille.. :) Tog reda på tvätten och lagade mat (det kanske jag redan har skrivit?) Hur som helst, åkte jag till Gunnar och hämtade massa ben från en ko, som lille zeb ska gnaga på,. :) Åkte vidare till mammma med benen och fick en kopp kaffe där, och hade tänkt åka hem, men då ringde Anna och tyckte att jag skulle sova hos henne för ovanlighetens skull!! hah! Det är ju lika bra att jag säger upp lägenheten, är ju aldrig där ändå.. haha!! Eller vad säger ni? Ni är sjukt dålig på att kommentera, Är hos anna nu och hon har klippt lugg, jätte fin vart hon.. Och just ja, måste berätta att jag vart glad när mamma som ser mig varje dag såg att jag hade gått ner i vikt.. tycker själv inte att det syns men de tyckte hon,, jag vart glad. Men och andra sidan mår jag sjukt bra och trivs med mig själv för tillfället.. :) Och det har jag min fina familj och mina underbara vänner att tacka för :D Ni är bäst!! Imorrn ska jag följa med Verre och handla, för hon ska göra både maträtt och efterrätt som är mina recept.. så jag ska hjälpa hon lite, för på lördag är det hennes födelsedag!! =) Nu verkar det som vi ska gå ner till Nicke och se på film =)!

Bye bye/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycke!
hoppas allt är bra!
Kram