söndag 1 februari 2009

Snacka om lyx

Somnade så fort jag la mig på kudden igår kväll vid ett, fick lite panik av att klockan var så mkt, då Emil kan få för sig att vakna vid fem.. Men jag vaknade av mig själv klockan nio, och vart rätt brydd, Maja var vaken och hade kolla lite på tv men Emil vaknade då jag klev upp.. :) Snacka om faster lyx, vi gjorde oss klar och åt lunch hos min farmor, vi fick pannkakor med glass och sylt..:) Jätte länge sen jag åt "tunnpannkakor" :) Jag och farmor satt och prata jätte mkt, om allt möjligt.. jätte skönt att prata med henne... Jag är farmor upp i dan (säger mamma) sen åkte vi och hämtade mamma och sen åkte vi till Borgsjö och mötte upp Brorsan med fru för överlämning av barnen!! Hem till Sundsvall å lämnade mamma, sen åkte jag till Anna och lagade middag åt oss, gjorde curryfrästa grönsaker med räkor och grädde (saras recept) Sen vart jag rastlös så då bjöd vi in oss själv på en kaffe hos Verre och jonas, :) Nu har jag precis duschat och vi har bäddat rent i Annas säng, så nu kommer jag nog sova som en prinsessa... :)
Måste även tillägga att min katt vilda har blivit jätte go, hon har alltid varit gosig med mig, men gärna fräser åt andra... Men hon ligger med anna mest hela tiden och kurrar och myser, och tidigare när Nicke (annas kompis) var här så myste hon med han med, vilket är toppen bra..!!
Imorrn är det jobb 7:15-16:30 Sen middag med Anna och Verre sen promenad.
God natt



/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Tänk vad det var underbart att få hem helt utpumpade barn å inte rastlösa barn!

Det är lyx det!
Munnen gick som en virvelvind på Emil hela vägen hem å väl hemma fick de ta ett bad medan Nicke fixade middag å jag målade tak... *ler*
Snacka om ombytta roller i vår familj...

Stort tack än en gång å så ses vi ju snart igen!!!!
Kram till världens bästa svägerska!!!!