tisdag 3 februari 2009

Lite mer gnäll!!!

Hände inte så mkt idag på förmiddagen, åkte och hälsade på min arbetskamrat och drack kaffe och pratade med min fd.arbetskamrat Cilla. Sen hem, var sur, trött, arg, less och mensvärk av värsta sorten :( Slog på saltkråkan och sov under täcket med alla kläder på och höll på att frysa ihjäl, tog en dusch i hett vatten i säkert en timme, skulle sätta mig vid datorn och blogga men då går inte datorn igång, den var helt död.. Fick fan inte igång den, LESS!! Vad ska hända härnäst? Har det inte var nog denna vecka? Det lär ju bli nå skit med bilen som ja ska lämna in imorrn!! Min tur.. Orka inge mer nu.. Åkte iaf till pappa och pratade på eftermiddagen och sen for vi till Tomas och maj-britt och drack kaffe och pratade.. :) Nu är jag hos Anna, Ska faen hoppa i säng och hoppas på att vakna till ett bättre humör imorrn!
Det här depp-humöret är inte min stil, jag vill va som vanligt, glad och omtänksam, just nu orkar ja jag knappt med mig själv, Det tar på krafterna!!
Återigen ett tråkigt inlägg.

På den här bilden känner jag igen mig själv... :)
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade, älskade, älskade vän!
Allt kommer att ordna sig. Det lovar ja! Du är inte ensam!
Älskar dig!

Anonym sa...

kom och hälsa på oss vett ja. så skulle ja vilja att du kommer upp den 25 denna månad kl 19 på marykay visning ;) ta gärna med dig vänner. tänkte även bjuda hit pernilla och carina och cilla. skulle vara skit kul om du/ni vill komma. då är vaparna lite äldre och gulligare att se och känn på också ;) kram på dig vännen