måndag 9 februari 2009

Tjohooo!!

Varför vaknar jag alltid med huvudvärk hemma?, kan bero på att jag har hundra kuddar i sängen!?!? Vaknade hursomhelst vid 10, klev upp och städade, städade och städade... Så nu är det skinande rent, Är uppe hos Emma nu och har just fått mig en kopp kaffe, ska åka på ica matfors och handla och sen drar jag mig in till stan och ska sova en stund innan jobb, känns för jobbigt att åka hem till min lägenhet i lucksta när ja ska jobba natt på alnö.. Så jag sover hos Anna eller pappa!!
Nu kommer Hugo och klättrar på mig, så han tycker nog inte jag ska skriva nå mer för nu. . hehe!
Goskiten min, han går snart ... han smågår nu, tar några steg i taget, så duktig min prins!!

Nu ska jag göra Emma och Hugo sällskap i köket, då Hugo ska få gröt och jag ska dricka lite mer kaffe!!
Hörs hej!

/C

Inga kommentarer: