lördag 14 februari 2009

Åh! vad glad jag blev, pratade just lite med MIN Hanna som är ute och reser, så jag har saknat henne, har ringt henne flera ggr men kommit på mig att hon inte är hemma, det är en vanesak tror jag.. Hur som helst drog hon iväg 1/1-09 Och kommer hem i mitten på juni, så nu vart jag jätte glad för att jag fick ett livstecken från hon.. låter som jag skriver om en kärlek.. men Hanna är en av mina finaste vänner!! och jag saknar hon!! Och i kolummen till vänster hittar ni hennes och Idas resedagbok, läs den!!

nu ska jag sova, som har jobbat natt ... en tuff natt!!

/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag tycker också vi kan träffas under en fika snart =) Hos mej kanske? Hoppas att du får sova gott nu, jag jobbar också nätter iheljen så jag ska också till att krypa ner nu =) Skönt!