onsdag 4 februari 2009

Dagen.....

Vad jag gjorde på morgonen vet ni redan, åkte hursomhelst hem till Lucksta och hämtade en död dator, p-piller till Vilda och tennisbollar (ja jag ska ha dom till att tumla jackan och inte spela tennis) sen vidare till Mamma och hade tvättstuga där, så pratade i tfn flera ggr och tvättade, så när mamma kom hem halv fem så frågade hon vad jag hade gjort hela tiden, för hon trodde att jag hade vare ner til Pernilla.. Mitt svar vart "öh! näe jag glömde att ja bruka åka till henne, men jag har typ suttit i fotöljen och gjort, ehm, vad faen har jag gjort i 5 timmar? hm? Ja suttit och gjort absolut INGETING. . Eller jo tvättat.. :)" Sen vart det bråttom, för då ringde pappa och sa att vi skulle på kalas en halvtimme senare, och min dunjacka var fortfarande i tumlarn... (MAMMA, har du nån liten fleecejacka jag kan låna?) heh, fick en som var minst men den var rätt stor på mig ändå, men jag frös bara lite.. åkte till pappa och lämnade min lånebil där, sen åkte vi och hämtade upp Lillemor (pappas dam) och vidare ut till Nolby på kalas (pappas tjejsbarnbarn fyllde 8) Där bjöds det på Smörgåstårta och vanlig tårta, är det då man säger "tårta på tårta" ?? :) Hemma igen hos mamma och hämtade jackan och ALL tvätt, Nu är jag hos Anna och har just duschat ska hämta henne alldeles strax :p Imorrn är det jobb 8:30-17
Helgen består oxå av jobb, men jag ska ut till stugan en sväng och ta vinterkort med pappas nya kamera.. :)
Nu ska jag ta och torka håret och hämta Anna..
Ha en trevlig kväll!!
Btw, Jag är fortfarande på bra humör, känner mig ok, inte alls som igår när jag bara var asdeppig..!! SKÖNT med stort S/C

Inga kommentarer: