torsdag 5 februari 2009

Hm

I morse skulle jag åka och byta bil med Bilhallen, starta bilen med världens is på rutan, och trot ni på fulla allvar att dom har lagt i en isskrapa i bilen? näe, tog ju ett tag innan allt var tinat och jag hann inte byta bil,, åkte direkt ut på jobbet i Nolby.. Vilket gick jätte bra, super trevlig personal där och dom ville gärna att jag skulle komma tillbaka :p, Efter jobbet åkte jag och fick middag av Verren, Ris och korvstroganoff.. :) Sen tog jag en kaffe med Carina.. :) Hemma hos Anna nu, har diskat och gjort ren fläkten.. :) Pratat massa med mamma med, hon är så orolig för mig. Nu ska jag lägga mig, kan behöva all sömn jag kan få.. !! Ha en trevlig kväll!!

Känns som jag får ett nytt slag i magen varje dag, men jag ska ta mig ur detta.. !! Är på väg!!
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, hej... : ) Vill bara "säga" att det var väldigt snällt av dig att skjutsa Anna till jobbet då vi hade bilen... Tack...! Och, jag hoppas att det ordnar sig med jobb för dig; jag tror nämligen att du är en jätte bra undersköterska... Visst... : ) Lycka till...! Kramar, Marie-Helene.

Anonym sa...

Älskade vännen.. Jag finns här! Jämnt och alltid!! Till och med näru sover.. :p
Allt kommer lösa sig! Men det tar bara lite tid.. men de kommer bli bra. Jag lovar!! Älskar dig!
Puss!