onsdag 4 februari 2009

God morgon !!

Klev upp 20 i 7, trött som tusan men på helt okej humör, åkte till Bilhallen och lämnade in min bil, och fick låna en lånebil, MB Colt.. heh! Nu har vi druckit kaffe och Anna har just åkt på jobbet, själv är jag ledig idag, så ska hem till Lucksta och hämta P-piller till Vilda, Tennisbollar och min döda dator som pappas kompis Tomas ska laga..!! :) Sen har jag tvättstuga hos mamma mellan 13-18, eftersom hemma hos mig finns det ingen ikopplad torktummlare vilket jag är less på och det finns ett torkrum som är värdelöst..!! Så det blir en soft dag idag..!! Senare ikväll kanske jag ska följa med pappa och lillemor ut till Nolby på kalas.. :)
Men idag är jag på bra humör och är rätt glad.. Vilket känns underbart, inte likt mig att deppa inte.!!
Ha en trevlig dag så hörs vi senare..!! =)

/C

1 kommentar:

Mamma-Mu sa...

Vet duu... Om det inte är så förbannat kallt hos er som det är här så ta med Zeb på en låång promenad... Tror du behöver lite solljus...
Kidsen pratar fortfarande om helgen *ler*
Åker ju till stugan på fredag å Maja har för första gången sagt att hon inte vill följa med... Så nu börjar det...
Shit hinner inte med! Hon fyller ju 8 år i år.... Fattar nada!
Kram Banan