fredag 6 februari 2009

God mat idag :)

Åkte hem till Anna och hämtade henne och vi for och handlade mat.. :) Idag gjorde vi (jag) bbq marinerad fläskfile, potatisgratäng, sallad med feta ost och Avocado, och jag gjorde egna vitlöksbröd i ugnen, gott gott. Jag, Anna och Verre åt som fan ... mätt som fan! Anna har försökt peppa mig som fan, så det känns lite bättre för tillfället!!!
Imorrn är det jobb... sen ska jag åka ut till stugan och knäppa vinterkort med pappas nya systemkamera (om det inte är för mörkt då) ... :) Nu ska jag se på let´s dance och dricka upp mitt vin, sen hoppa i säng!!
Stor kram till alla läsare!!
/C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en supermysig kväll igår :)
Nu har ja städat hela lyan! Och ska plocka och fixa i garderoben ;p
Hörs sen!
Puss!

Anonym sa...

mycke svordommar tycker jag puss