söndag 22 februari 2009

Ja jag vet

Att jag inte har vare så bra på att uppdaterat, men har inte haft nån blogglust!!
Onsdag och Torsdag jobbade jag natt igen och det gick jätte bra de.. :)

Fredag : Sov till halv två, sen gjorde jag absolut ingenting här hemma hos min Far (som jag bott hos i över 1 vecka nu) vid fem åkte jag hem till Lucksta och bytte kökssgardiner då jag fortfarande inte hade bytt efter jul (skäms på mig).. lagom till åtta så var jag hos mamma och fick kaffe och fika till Let´s dance.. Helt rätt person som åkte ut, nästa gång får Carl-jan åka ut tycker jag, när det var slut iaf så åkte jag till min vän Verre och fick mig ett glas röd vin (drack 2 klunkar, hon drack inge mer hon heller) och mackor med te till :) Sen la vi oss i sängen och kollade på tv och somnade runt tolv, klockan två vaknade jag och mådde sååå illa, shit nu får jag magsjuka tänkte jag, men orkade inte palla mig upp så jag somnade och sov till halv nio och hade då ont i magen, men mådde inte illa.. Magvärken släppte när jag fick frukost, och jag måste berätta nå komiskt om det hela, pratade med min svägerska titigare, och hon vart alldeles paff när jag berättade att jag hade vaknat klockan två av illamående, för hennes mor som bor i sthlm hade vaknat 2 på natten och mått illa, och även hennes morfar som oxå bor i sthlm mådde illa klockan två på natten, ganska konstigt, var det nå mer där ute som mådde illa 2 på natten (ni som hade vare ute och supit räknas inte).
Hur som helst efter frukost och skrattanfall med Verre och Karro så åkte vi ut till Alnö och kollade lite på hus och skrattade och tokade oss, avslutade turen med mat på Big boy, men ingen av oss orkade äta upp maten den här gången heller..!! Sen vart det kaffe och tok hemma hos Verre igen innan jag for hem till pappa och duschade, skulle egentligen ha åkt till Anna på födelsefest, men jag hade så ont i magen så jag pallrade mig aldrig dit, får fira henne till veckan istället (hon fyller på Torsdag men då ska hon bort)... så middag fick jag av Verre och kvällen tillbringade jag under filten hos mamma, med ost och kex, jag har hört att det är bästa medicinen för ond mage,.. Men det var iaf gott!!
Nu är jag hemma hos pappa och har packat ihop massa saker, tänkte börja sova hemma imorrn, och om jag fortfarande är frisk imorrn så ska jag få vara med min Emma och Hugo.. Har haft Hugo förbud i några dagar då jag har jobbat med Magsjukevirus... :( Håller på längta ihjäl mig nu efter min sötnos!!

Nu ska jag ta och tvätta av mig sminket sen ska jag hoppa i säng.. Hoppas att alla ni där ute har en trevlig lördagskväll!! =)
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad! :)
http://supergirlsdontcry.wordpress.com/2009/02/23/utmanad/