måndag 16 februari 2009

Jag vet inte vilken rubrik jag vill ha.

Nu har jag jobbat natt hela helgen, och det har gått jätte bra.. :) Klev upp strax innan ett idag, och då ringde Gun som ville att jag skulle komma ut och fika imorrn, var år och dar sen jag träffade henne!! Så imorrn ska jag åka dit och dricka kaffe!! =)
Nu ska jag åka hem till mig, och försöka vara där i mer än 5 minuter, senaste tiden så har jag fått så ont i magen av att vara hemma, så det har blivit att jag har hämtat de ja skulle ha, och sen åkt till Emma eller pappa sen!... Säkert för att jag inte vet hur det kommer att bli med nåt.

Ikväll ska jag, Anna och Verre äta middag, men jag vill nog till mamma och fika vid åtta.. känner mig otroligt mammig idag.. Btw den här veckan ska Anna göra massa massa slingor på mig så jag blir lite ljusare, bra va mamma?!

HANNA!!
Anna har lärt mig platta håret på andra med Kam.. :p
Jag vill ha sommar nu, här får ni lite sommarbild från sommarstugan!



1.Zeb som valp, 2.Utsikt över vattnet 3. Älgen Helge, 4. Jag ser ju rätt "borta" ut.. :p

/C

Inga kommentarer: