lördag 14 februari 2009

Är det bara jag?

Som inte bryr mig speciellt mkt om alla hjärtans dag?, beror nog inte på att jag är singel heller, för jag brydde mig inte så mkt när jag hade pojkvän heller.
Kvällen tänker jag tillbringa hos Verre med Anna och mat.. !! =) Sen är det nattjobb på Alnösol!!
Trivs verkligen som fisken i vattnet där ute, känner mig hemma, eller är det alnöluften som gör att jag känner mig hemma? när jag kör över bron så känner jag mig "Hemma".
sov till ett, sen har jag mest inte gjort nåt, haft mina dagliga samtal med min andra halva (emma) duschat och dammsugit, Just gjort diverse mary kay behandlingar på mitt ansikte, så nu är man mjuk som en babystjärt ;p
Nu ska jag bege mig till Anna..

Igår var jag på begravning, jag grät grät grät grät.. Men världens bästa Pernilla höll om och tröstade mig.
En jätte fin begravning, prästen var jätte bra tycker jag, han pratade mkt om att sätta punkt, och släppa taget, men det är svårt.
Minnestunden var jätte fin och många människor, och det bjöds på Smörgåstårta och vanlig tårta.. återigen tårta på tårta men jag tackar inte nej !! =)
Jag skänker en varm tanke och en cyberkram till Familjen som är den finaste, sov gott go gubben!! /C

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå där, Martins dator har krashat det är därför det e lite dåligt med uppdateringar, datorerna på hostellet är sååååå sega.. hoppas allt e bra där hemma..

Anonym sa...

Du är också jättego och vi är mycket tacksamma för att du varit en i arbetslaget. Det har betytt väldigt mycket för oss i familjen.
Vi hörs. Kram från B