lördag 28 februari 2009

Petra dumma dummma!!!

Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig
Vem såg dig senast naken? Hm, det kan jag inte skriva här för då blir det ju pinsamt.
Hur många killar har sett dig naken? Inte värst många
Hur såg du ut på högstadiet? hm, antingen i fotbollskläder eller i ladysoul :p, och får inte glömma dom omtalade buffalo skorna.
Hur kommer du att se ut om 20 år? Hm, ja du bra fråga.... :)
Hur var du på dagis? Jag var som en lill mamma, hade koll på allt och alla, speciellt på alla saker, för när allas mammor kom så vissste jag precis vart deras vantar mössar etc fanns någon stans, men när min mamma kom så hade jag ingen aning om vart mina egna grejjor var.
Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag är nog en bra arbetskamrat, för jag har då fått väldigt mkt beröm på senaste tiden.
Har du celluliter? Jodå
Biter du på naglarna? Nej det gör jag inte
Har du något handikapp? Nej, ska va att jag skrattar jämnt då.
Är du rädd för att få hängbröst? Risken finns väl.
Tror du att gud är en man eller en kvinna? Tror det gör man i kyrkan och dit går jag inte ofta,
Svär du? Ja, det händer.
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Jag är en elak människa för jag öppnar inte när dom står utanför.
Hur homo är du på en skala 1-10? Rätt 0
Tror du på utomjordingar? Håller med Petra, för jag tror bara på E.T
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Emmas mormors korvgryta med macaroner.
Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Lever
Ljuger du? En vit lögn drar väl alla ibland
Har du kysst en polis? Nej inte vad jag kommer ihåg.
Är du rädd för Securitas vakter? Nej dom ser inte så farlig ut
Har du nånting att dölja? Inte vad jag vet.
Vad har du på din nyckelknippa? 6 nycklar en öppnare och en skrapare, jag vill ha en nallepuh nycelring, men jag har ingen :(
Är du/har du varit gift? Nej nej.
Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Absolut
Kan du laga cyklar?Näe, eller kanske, jag har bytt sadel och kedja en gång.
Kan du fixa med bilar? Byta däck räknas de??
Kan du baka bröd?Absolut
Vet du hur man frostar av en frys? Naturligtvis
Vilken tv-serie skulle du helst leva i?One tree hill!! =)

Jag vart utmanad av petra så det var väl bäst att göra som hon säger... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

För ovanlighetens skull så ska jag kommentera din blogg, eller jag ska rätta den :p Det är faktiskt Annas korvgryta, mormor är så rädd för grädde hon så :D
Puss på dig hjärtat!

Anonym sa...

Såg på facebook att du hade en blogg och så nyfiken som ja är måsta ja ju titta in=) Kul att se att du ha fått jobb efter allt elende som varit. kommer nog kika in här fler gånger. Ha det bra och sköt om dej.