onsdag 18 februari 2009

Lyckan som jag har väntat på!!

GLAD TJEJ!!

Haft en riktigt bra dag, började med fika ute hos Gun på hemmanet, surrade i massor, och jack har blivit så stoooor ..inte sett på han ett tag.
Sen åkte jag och hämtade Camilla på jobbet och vi for och åt lunch, och denna söta bjöd mig på lunch och sen åkte vi på bageri och köpte pärontårtebitar och fikade hos hennes mormor och folke :D
Haft det jätte trevligt.
Sen då kom samtalet jag väntat på, Bemanningen ringde och sa att mina timmar som jag ska jobba upp i en pool får jag göra i älderomsorgen istället för assistansen.. vilket är skönt skönt, vill gärna bli helt förflyttad till Älderomsorgen (Är utlånad från assistensen just för tillfället) Känns som att min tur börja vända, så nu får ALLA hålla tummarna för mig.

Haft ett jobbigt början på 2009, men nu känns det mkt bättre, och får hoppas att det håller i sig, för det är inte likt mig att vara såhär deppig.. inte riktigt mig.

Ha en trevlig dag alla läsare!!/C

Inga kommentarer: