måndag 2 februari 2009

Lite bättre, lite sämre.

I flera dagar nu har det var bättre, känt mig som mig, vilket är glad, i stora mängder och skrattar ofta och tar dagen lite som den kommer.
Men idag har det inte vare nå vidare, Klev upp i morse och gjorde mig klar för jobb, började bra.. Men senare på dagen gick de nerförs, det är oerhört jobbigt att från dag till dag inte veta vart man ska jobba, inte veta hur det blir med något.. jag som bruka ha kontroll över saker och ting i mitt liv, veta när, hur och vart jag ska jobba... SUCK, har suttit ute hos mamma och prata prata prata ikväll, sen pratat mer med Pappas tjej!! Vilket öpnnade några dörrar, hon gav mig ideer, och framför allt är hon smart och vet precis hur jag menar..!! Jag kan inte skriva så mkt om det, men det är asjobbigt med ovissheten. . Ska iaf nu i 2 veckor jobba på Alnö sol, vilket är nice, för det var där jag startade min "karriär" när jag var 17 år gammal.. (24½ nu) ... Är hos anna nu och ska sova, men jag tror inte att ni är så förvånad, Men jag orkar faen inte va själv nu, och alla mina vänner är bäst just nu.. Jag vet att allt kommer ordna sig, men just nu känns det tungt, och jag var bara tvungen att få ur mig det.

Nu ska jag sova..
Det vart ett depp inlägg, men det är så jag känner idag, det kommer och går, och eftersom detta är min dagbok så får ni ta en lite mindre glatt inlägg!! /C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stumpan... Ja tänker på dig! Och här är du ju alltid välkommen som min samba!! Puss!

Mamma-Mu sa...

Så vi hade ungefär samma känsla i kroppen båda igår då... Nu tar vi nya tag å hoppas på en mycket bättre dag!

Här skiner solen å jag ska banne mej skina lite jag oxå!

Kram kram