torsdag 12 februari 2009

FAN

JAG HAR BLIVIT UTMANAD av Michaela i Sanning eller kånka!
Det går ut på att man som utmanad bestämmer sej för antingen “Sanning” eller “Kånka” som i leken. Svarar man “Sanning” ska man svara på de 10 första frågorna som ställs i kommentarerna och man får sålla ut elaka frågor! Svarar man “Kånka” ska man antingen fota eller filma de två första “Kånka” som skrivs i kommentarerna. Utmana sedan 6 vänner, informera dem om utmaningen också!
Jag svarar SANNING. Så nu får ni alla därute ställa valfria frågor till mej som jag sedan ska svara på så fort som möjligt
Jag utmanar:
Anna
Camilla
Mimmi
Rikke
Madde
Petrah
ENJOY ! /C

2 kommentarer:

Anonym sa...

okej Rollan!

Hur många har du "spexat i sängen med"?
HOHOHOHOOOO
antar att jag är en av 10 första?

Carolin Mann. sa...

Jag vet inte, Under 10 kanske :p