söndag 8 februari 2009

Söndag!!

Sov som en prinsessa i natt, sov med både täckte, överkast och filt.. :) Men när jag gick in i köket så var det inge vidare varmt, sisådär 15 grader... brr!! Men fick kaffe av pappa så det värmde snabbt!! Vidare på jobbet lagom till halv tio, sen hem direkt efter jobbet och efter jag har sopat av all snö på bilden... väl hemma har jag plockat, fixat blommor och grejja, nu är jag hos min kära vän Emma och jag har fått middag och nu ser vi på beck, och jag hann få mysa lite med Hugo oxå :p Och när jag är utan dator själv så tog jag tillfälle i akt och stal Emmas dator så jag får uppdatera er lite om mitt otroligt intresseanta liv :) Imorrn ska jag städa min lägenhet, och handla med Emma, hämta pappas hemmanyckel, och jobba natt 21-07 På Alnö sol!! =)
Inbokad där 7 nätter nu!
Nu är det dax för beck Flickan i jordkällarn (har vare paus), så vi hörs mer imorrn om jag får tag på nån dator.. :)
God natt!!

FUNDERAR SÅ DET KNAKAR /C

Inga kommentarer: