tisdag 10 februari 2009

Seg!

Jobbade som sagt natt på Alnö sol och det gick jätte bra, åkte sen hem till pappa och sov, men nåt hände med min bäddsoffa som jag har här, pappa satt ihop den fel när han körde den från stugan.. Så när jag sov och rullade över på höger sida så vek sig hela soffan och jag ramlade nerpå golvet, ett himla skönt uppvaknade... Suck!! hur som helst så sov jag till 2, sen åkte jag till Anna och duschade och hämtade lite saker, sen vidare till min Madde som är hemma nu, vi drack kaffe och pratade massa.. har saknat henne så mkt, har ju inte setts sen greklands resan i aug.. :( Jobbigt när hon bor i nyköping.. !! Nu har ja vilat 30 minuter på soffan och ska ta och åka ut till mamma och dricka lite kaffe innan ja ska iväg på jobb igen.. ! Tjejen som ja jobbar med är Mary kay säljare, så hon skulle ta med lite produkter och visa mig ikväll!!


Hej då!

Ibland saknar jag mitt långa hår, men bara ibland.. vad tycker ni, långt eller kort?
/C

1 kommentar:

Anonym sa...

långt tycker jag o ljust kram mamma