fredag 27 februari 2009

Fredag!! =)

Haft en himla jobb vecka, är rätt trött nu, och imorrn ska jag jobba natt, men har hela dagen och känna mig ledig på...
Var deppig som faen ett tag för oron att bli varslad om uppsägning och nu jobbar jag jämt!! :)
Idag fick jag då sluta 13:45 :p, åkte då hem till Anna och myste med Vilda och gav Bertil och Vilda mat, sen hem till Lucksta och städade hela lägenheten.. :) Nu är jag hos min kära vän Emma och vi dricker vin och har ätit tårta.

Då det är "mammor" som läser min blogg för att få se Hugo och hans utveckling så är det dax för lite bild uppdatering, Lillkillen har ju lärt sig klättra, Idag ända upp på bordet :p
Han är ju såå stor killen nu, hinner inte med.


En go Hugo

Ute och åker skyffel


Bada bada :-)
Det är så kul att bita tag i skeden när mamma matar


Kvällsmys


Här har stor killen klättrat upp på bordet alldeeles själv, var ju sugen på Apelsin :p
Lite uppdate till er iaf, nu ska jag vara social, sköt om er och ha en trevlig fredagskväll!!/C

Inga kommentarer: