måndag 6 april 2009

Tröttfia.

Blir så jävla less på mina grannar som sätter igång och spelar trummor jämt när jag ska sova, visst att det är digitalatrummor eller guitarherp trummor, men det dunkar som fan i mitt sovrum.
Lyckades somna tolv, och vaknade halv ett av att jag drömde att jag hade försovit mig, sen har jag sovit oroligt hela natten.
Skulle ha vare bättre och vara utvilad när jag ska iväg och jobba på ett ställe jag aldrig jobbat på!!
Efter jobbet ska jag åka och köpa sopsäckar och sen ta bort all papp som ligger på golvet i min lilla stuga.
Nu kankse man ska dricka lite mer kaffe innan det är dax för jobb!
Ha en trevlig dag.

Ibland saknar jag mitt långa hår, men bara ibland.
/C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du va helt klart finare i ditt långa hår, förstår om du saknar det.. =(

anna martin sa...

Vad vacker du är!

Carolin Mann. sa...

Tack älskling :)