lördag 4 april 2009

Klagomål

har jag fått igen, för jag inte uppdaterar bloggen så ofta, men känns som att det inte händer så mkt i mitt liv, jag jobbar, sover, målar och dricker kaffe.
Igår jobbade jag till tolv, sen la jag papp på golven och satt maskeringstejp på lister och eluttag, kvällen tillbringade jag hos Emma, med vin och så ska det låta och som vanligt massa surr, förstår inte hur vi kan ha så mkt att prata om när vi pratar i tfn minst 2 timmar om dan.
hehe!!
Imorse väckte Verre mig vid tio, hade lite ont i huvudet, men lyckades komma iväg och köpa färg.
Hade bara vare i torpet och börja målat i 20 minuter så kom världens bästa Verre med kaffe och budapestbakelser(min favorit), promblemet var bara att jag inte hade några skedar, så det fick mamma snällt komma med.. Sen har vi målat vardagsrummet en gång.. Anna kom förbi en snabbis och sa hej oxå.
Efter målningen åkte vi på IKEA och hittade ett matbord till mig, sen for vi på plantagen och Verre köpte blommor.
Hemma hos familjen Mann serverades det potatis med renskavsgryta (även de min favorit). Sen åkte jag hem, och är just hemkommen och ska hoppa in i duschen nu.
Sen åker jag kanske och invaderar Jonas och Verres kärlekskväll!! :D

Jag knäppte kort på min altan som jag skulle visa er, men den vägra föras över till datorn!! konstigt nog!?
Näe nu måste jag hoppa in i duschen.
/C

Inga kommentarer: