fredag 3 april 2009

God morgon

Usch vilken huvuvdvärk jag har :( Får ta en alvedon innan jag sticker på jobbet!, bemanningen ringde igår och ändrade mitt pass idag, och det vart jag bara glad över :) Skulle ha jobbat 16:30-21:30, helt värdelöst att ha kväll när det är ledig helg, så nu bytte jag till 7-12 istället!!
Efter jobbet ska jag åka och köpa färg.
Min pappa var så söt igår.
Pappa: Jag och bengt kommer på Söndag.
Jag: Jaha!? vad ska ni göra då?
Pappa: Ja! vi ska måla!?
Jag: Jaha, vad gulligt av er :) Alltig skönt med lite hjälp!!

Så i helgen ska det målas, så jag kan sanera stället och börja flytta lite saker, packade faktiskt 3 lådor igår!! En början!

Näe en kopp kaffe till sen bär det av på jobb!!
Ha en trevlig dag!
/C

2 kommentarer:

Angelica sa...

Vi vill ha diskmaskinen! Det är verkligen prio ett!! Måste bara prata med Cicki och dubbelkolla att det är okej, men det lär det ju vara :)

STORE bror sa...

Skönt att det börjar att dra ihop sig för flytt!!!